Koszt wysyłki wynosi 10 zł – obejmuję on pakowanie i przesyłkę za pośrednictwem usługi Pocztex Kurier 48.

Staramy się, by paczki docierały do Was jak najszybciej. Zwykle wysyłamy zamówienie w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Usługi kurierskie realizujemy poprzez usługę Pocztex Kurier 48, która gwarantuje, że Wasze zamówienie trafi na wskazany adres w ciągu 48h od nadania paczki.

Wszystkie powyższe czasy dotyczą oczywiście dni roboczych.

Możemy Ci dostarczyć paczkę wszędzie gdzie dociera poczta/kurier. Kraj nie ma znaczenia. Koszt wysyłki zagranicznej ustalany jest indywidualnie. Wystarczy, że napiszesz co i gdzie chcesz dostać na kontakt@sila.sklep.pl

Nasz sklep obsługuje system płatności elektronicznych Przelewy24, który zapewnia wygodny i czytelny interfejs do zrealizowania zapłaty praktycznie z każdego banku działającego na terenie Polski. Możesz też uregulować należności przelewem tradycyjnym, wysyłając je na poniższe konto.

Odbiorca: MODELAB Bartosz Chuderski
Nr konta bankowego: 47 1910 1048 2789 0895 6162 0001 (Deutsche Bank)
Tytuł przelewu: SIŁA#[tutaj wpisz numer zamówienia]

Pamiętaj jednak, że w przypadku wybrania zapłaty przelewem tradycyjnym czekamy 3 dni robocze na zaksięgowanie Twojej wpłaty. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji, pisząc do nas na adres kontakt@sila.sklep.pl. Na pewno znajdziemy przyczynę i rozwiążemy problem. W treści wiadomości koniecznie podaj numer zamówienia.

Na wpłatę czekamy do 3 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie jest przez nas anulowane.

Oczywiście, wystarczy wysłać do nas stosowną prośbę, pisząc na kontakt@sila.sklep.pl. W treści wiadomości koniecznie podaj numer zamówienia.

Modyfikacji zamówienia można dokonać tylko jeżeli nie zostało ono wydane kurierowi do doręczenia. Zwykle wysyłamy paczki w ciągu 24h od złożenia zamówienia ale bywa, że ten czas jest krótszy. Aby sprawdzić czy modyfikacja zamówienia jest możliwa należy skontaktować się z obsługą sklepu, pisząc wiadomość na kontakt@sila.sklep.pl. W treści wiadomości koniecznie podaj numer zamówienia i zmiany jakie Cię interesują.

Masz prawo zwrócić nam zamówiony produkt bez podania przyczyn w ciągu  14 dni kalendarzowych (licząc od daty otrzymania przesyłki). Procedura zwrotu jest opisana w §4 regulaminu sklepu. W razie dodatkowych pytań pisz do nas na adres e-mail: kontakt@sila.sklep.pl

Jeżeli zdarzy się przypadek, że trafi do Ciebie produkt posiadający wadę masz prawo go reklamować. Warunki i sposób reklamacji opisany jest w §5 regulaminu sklepu. W razie dodatkowych pytań pisz do nas na adres e-mail: kontakt@sila.sklep.pl

Jeżeli po otrzymaniu zamówienia okazało się, że jednak wolisz inny rozmiar lub kolor tego samego produktu to o ile będziemy mieć go na stanie nie będzie problemu z wymianą. W takim przypadku napisz do nas stosowną wiadomość na kontakt@sila.sklep.pl. W treści wiadomości koniecznie podaj numer zamówienia.

Pamiętaj tylko, że wymieniany przez Ciebie produkt nie może nosić, żadnych śladów użytkowania.

Anulowanie zamówienia jest możliwe, gdy obsługa sklepu nie zakończyła ostatniego etapu procesu realizacji zamówienia tj. nie zamówiła usługi kurierskiej. Aby anulować zamówienie napisz stosowną prośbę na kontakt@sila.sklep.pl. W treści wiadomości koniecznie podaj numer zamówienia.

Jeżeli paczka została już wydana kurierowi do doręczenia, w dalszym ciągu możesz nam ją zwrócić, ale w takim przypadku musisz zapoznać się z procedurą zwrotu opisaną w §4 regulaminu sklepu.

Jeżeli złożyłeś i opłaciłeś zamówienie z przesyłką ale chciałbyś coś jeszcze do niego dodać nie płacąc drugi raz za przesyłkę – złóż kolejne zamówienie i wybierz w opcjach dostawy ODBIÓR OSOBISTY. Produkty z zamówień spakujemy razem i wyślemy w jednej paczce.